Witajcie!

Witajcie wszyscy!

Na tym blogu chciałabym się z wami dzielić tym, co wyjdzie z mojego mózgu, czyli moją twórczością.

Zaczynałam na Wattpadzie... Trochę marnie, ale po kilku latach wzbogacania swojej wiedzy oraz umiejętności pisarskich postanowiłam zaryzykować i stworzyć bloga, który dotrze, mam nadzieję, do większej ilości czytelników.

Zacznę od mojego "dziecka", które nosi tytuł "More Than You Know".

To opowiadanie romantyczne zaczynało swoją przygodę w moim umyśle jako fanfiction, ale tak się do niego przywiązałam, że zaczęłam je rozwijać do pełnowymiarowej książki. Dwa tygodnie temu zaczęłam publikować je na nowo na Wattpadzie, lecz od dziś będzie się pojawiać również tutaj.

Rozdziały będą się pojawiać co dwa tygodnie w poniedziałki o 20:00.
Miłego czytania :)

Tutaj zarzucam wam opis oraz link do mojego profilu na wyżej wymienionej stronie:

Każdy starszy brat jest zazdrosny o młodszą siostrę i stara się ją chronić za wszelką cenę. Ale czy da radę ochronić ją przed miłością, na którą czekała długi czas?
Nawet jeśli uda się wszystko poukładać i rozwiązać wszelkie problemy, to czy przeszłość, która zacznie się o siebie upominać nie zrujnuje wszystkiego?

https://www.wattpad.com/user/GoddessFreya02

Swojego bloga umieściłam również w spisie blogów z opowiadaniami, na który również polecam zajrzeć ;)
http://www.opowi.pl/katalog




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

More Than You Know / Rozdział 1

More Than You Know / Rozdział 4

More Than You Know / Rozdział 2